martes, 8 de enero de 2008

SAN SILBESTRE LASTERKETA / CARRERA SAN SILVESTRE

EUSKARA:

Pasa den astean, 2007 urteko azken egunean San Silbestre lasterketa ospatzen da eta Villamediana de Ireguara joan nintzen lasterketa egitera.
Nire lehengusinekin egon nintzen eta ondoren korrika egitera joan ginen.
Ni 5. gelditu nintzen eta pilotako lagun bat 2. Errekorridoa 2 kilometrotakoa zen baina aldapa asko zituen. Lasterketa bukatzeanetxera bueltatu nintzen familiarekin afaltzera eta urte berria ospatzera.

Castellano:

La semana pasada, el ultimo día del año fuí a correr la San Silvestre en Villamediana de Iregua.
Estuve con mis primas y luego fuimos a correr. El recorrido tenía 2 kilometros pero había muchas cuestas. Yo quede quinto. Al terminar me volví para casa para celebrar el año nuevo con la familia.

3 comentarios:

motos tuning dijo...

se kalendario polita
j.m

janire dijo...

oso ondo dago eta argaski asko daude.
oso ondo!!!!!!!!!!!

Raquel Izaga dijo...

Zorionak!!!!
Pozik egon beharko duzu 5. gelditu ondoren, ezta??
Beno hurrengo urtean hobeto geratzea espero dut.

Raquel.